Tänään on kahden ystäväni tuparit..sekä vielä The Roomin avajaiset,uusi baari siis korkataan tänään samalla,facebookin mukaan ilmottautuneita on vaivaiset yli 1600 ihmistä.meinasivat ilmeisesti kaikki mahtua samaa aikaa baariin.no way!mä ainakin aijon sitten olla siellä ovella heti kun se aukee,minähän meinaan pääsen sisään,ja jos sattuis hyvä säkä,niin ovella on tuttu portsari joka päästää jonon ohi ;)

ja tosiaan,aijon vetää kunnon lärvät!oon kello 18:00 aivan vaakatasossa änkyräkännissä.silti meen kreisibailaa sinne the roomiin ja sit pilkun jälkee meen haastaa riitaa nakkarin jonoon sen takia kun joku (sami hedbergin sanoja lainaten)astuu vahingossa mun kantapäille niin mä lähden kaikista henkseleistä irti!tietysti otan kaikkein isoimman ja karseimman korston mikä siitä jonosta löytyy ja hyökkään sen kimppuun..sit jos oon saamas lättyyn mikä on hyvin epätodennököisen todennäköistä,ni soitan tietysti jollekkin hullulle ja se tulee pelastaa pää kolmantena jalkana..lopuks kytät ja poliisit tulee paikalle ja mä heilutan mun kaverille kyttäauton ulkopuolella koska olen taas esittänyt viatonta enkeliä poliisisedille..

ei kai nyt sentään..ette kai oikeesti aatellu et tekisin mitään tollasta.no oikeestaan..melkein noin vois käydä iha real lifessä mulle..tosin mä tappelen vaan jos siihen on oikeesti aihetta..:)

uskon että tänään,en meinaa saada känniä edes päälle ja olen puoli selvänä 2 kilometriä pitkässä roomin jonossa puol iltaa,sitten baariin mennessä olen selvä ja tietystikkään mulla ei ole rahaa ja loppuilta meneekin juuri selvinpäin...mutta sehän nähdään sitten huomenna miten ilta meni..:)