Väkivaltaa on monenlaista..mutta yksi mikä aina pistää vähän miettimään enemmän on perheväkivalta ja tietysti koulukiusaaminen.Perheväkivallasta kärsii yllättävän moni..tälläkin hetkellä makuuhuoneessani nukkuu sellaisen uhriksi joutunut joka on taas joutunut lähtemään miehensä ryyppäämistä pakoon.Turhia lupauksia selvänä olosta kerta toisensa jälkeen ja siitä että mitään ei tapahdu enää koskaan.en ole vielä tähän päivään mennessä nähnyt kenenkään pitävän näitä lupauksia kovinkaan pitkään.Silti kun toista rakastaa haluaa uskoa ja antaa aina uuden mahdollisuuden,vaikka oikeasti sydämmessään varmasti tietää että se ei siitä muuksi muutu.

Ulkopuolisen silmin se vaikuttaa ärsyttävältä ja typerältä.Minkä helvetin takia pitää palata aina sen kusipään luokse vaikka se tekee sen kuitenkin uudestaan,sano se mitä vaan..mut se on helppommin sanottu kuin tehty..vaikka haluaisikin sanoa toiselle että ei enää..niin pelkää liikaa,ja ei edes pysty kun on niin vaikea irrottaa ote toistesta.

On musertavaa ja turhauttavaa katsella vierestä kun yrittää tukea toista,ja hetken tuntuu jo siltä että nyt se jättää sen paskan..mutta ei.aina ne vaan yrittää uudestaan.

ihan älyttömiä kaikki jutut mistä ne on suuttunu ja käyny sitten päälle..ja useimmin nää pahoinpitelijät on miespuolisia.Niillä on ilmeisesti joku pakonomanen tarve leikkiä jotain vitun kingiä ja hakata naista,että voi todistaa itellensä kuinka kova jätkä on.sitten on näitä ketkä yrittää vaan hallita kaikkea kuin diktaattori ja jos toinen tekee pienenki jutun väärin niin siitä rankastaa sitte,ei saa nähä kavereita,ja kotona kun hoidetaa pieniä lapsia niin sillonkin jakaa persettänsä jollekin,on vanhemmillansa lapsien kanssa kylässä niin sillonkin ollaan jakamassa persettä..typerää.kotona odottaa sitten nyrkki.ja sitten on vielä niitä ketkä ei koskaan ole selvinpäin kun satutetaan toista.aamulla sitten ihmetellään ja pyydellään anteeksi.

Oon monesti miettinyt mitä tekisin jos joskus mulle kävis niin että mulla on mies kuka erehtyy mua lyömään..tappelisin ainaki takasin,se on varmaa.kun minua lyö,hermostun totaalisesti ja saatan heittää vaikka kukkaruukulla päähän.ilmeeni muuttuu skitsoksi ja raivostun.osaan jopa kuvitella sanovani;ja NYT JUMALAUTA!muahan ei vittu miehet hakkaa se on varma!!

MUTTA SIIS..voi olla että itsekkin ajelehtisin suhteessa jossa pelkään saavani turpaani..toisaalta ajattelen olevani niin vahva ihminen että jäisi siihen ihmettelemään.olen selvinnyt pahemmastakin.toivon kuitenkin että en koskaan joudu sellaista kokemaan..ja jos joutuisin,sukuni kyllä huomaisi asian,enkä minä ainakaan pitäisi suutani kiinni asiasta.silloin vähintäänkin äitini menisi ja varmaan kuristaisi sen jätkän.

P.S.Hermostun helposti,huudan helposti,kiroilen liikaa,tappelen humalassa,lyön kovaa,kaasujalkani on raskas,eli olen tullut sukuuni.näin olen joskus lausahtanut.