Mukaan on tullut mister S...ja tiedän että jos mä vain sanoisin,niin mister S ottais mut aivan varmasti.Mutta,en näe syytä miksi ottaisin sen...

 

Ollaan nukkuttu yhdessä tuhansia kertoja,riidellään ja kinastellaan ku avioparit ja yhes vaihees oltiinki 24h/7 yhes joka paikas.Mister S ottaa mut tosi usein huomioon kaikenlaisissa asioissa..koska mähän se avuton aina olen,ei se koskaan oo tarvinnut mitään apua oikeestaan mihinkään.Yöllä se soitti ja kysy et onko mulla nälkä..joo on..mä voisin käyttää sua syömäs jos haluut.MITÄ HITTOA...tosta noin vaan soittaa ja lukee mun ajatukset  :D sama juttu viikonloppuna,tuo vaan mulle auton käyttöön iha vaan siks et jos mä haluisin käydä jossai..:P sit sillo ku oon viikonloppusin baaris töissä jos sattuu sellanen säkä välil käymää niin mister S on omatoimisesti soittanu ja kysyny tarviinko kyydin töihin..sit ku pilkku alkaa lähenee se tekstaa onko mulla kyytiä kotiin..sooooo cutee!!mut sillon se on yleensä tullu itekki mun luo yöks jos oon tarvinu kyydin kotiin :) tää mister S meinaa asuu vielä porukoillaan..mies kun on.Eikä se mua haittaakaan,yleensä.joskus on vaan kivempi nukkua yksin koska mun sänky on ärsyttävästi hajalla ja siinä on ahasta nukkua kahestaan.mä oon tosi levoton nukkuja.ja koska oon ollu sen 2 vuotta sinkku niin oon alkanu huomaamaan että en pystykkään enää nukkumaan miehen kainalossa,se tuntuu ahistavalta.Oon aina tykänny nukkuu niin,ja nyt tuntuu oudolta koska oma luonto pistää vastaan...eli en siis nuku myöskään mister S:n kainalossa.

 

Nyt tulee kaikkein hämmentävin juttu..vaikka mister S onkin ollut kiltti välillä,suurimmaks osaks ärsyttävä..niin se ei IKINÄ,ei ikinä ole yrittänyt YHTÄÄN MITÄÄN.ei suudella,ei silitellä,ei halata eikä mitään muutakaan.kun ei vain ole.Joko se on herrasmies pohjimmiltaan kaiken sen ärsyttävän ja ruman sanavaraston ja  rock-tyylin alla tai sitten se on ujo.Välillä jopa tuntuu että sillä saattaa olla vielä poikuuskin jäljellä,en oo meinaa koskaan nähnyt sillä naista tai kuullut sen tehneen kenenkään kanssa yhtään mitään.kuka tietää,minä en ainakaan mene kysymään..

sittenpä on semmonenki juttu että eilen se oli lähössä jonkun kaverinsa kanssa hakemaan mun autooni syyläriä koska se on hajalla.eli ne olis varastanu joltai romuttamolta.mutta ne ei löytäny.sitten kun se ei löytäny niin se sano et mä voin vaikka ostaa sen sulle jos se ei maksa paljon..mikä ihme tätä miestä vaivaa..:D

 

Ja nyt kun tuli myös tiedoksi se että se tappais jos mulle sattuis jotain..mä oon yhä edelleen tosi otettu ;) se on niin hassu mies.Meillä on sellanen oma juttukin et välil tekstareissa toinen on muru,kulta tai hani..sekä minä olen usein myös mamma..kuulostaa lällyltä mut se on vain leikkiä ;)

 

..joten,tämän takia en näe syytä seurustella sen kanssa.MÄHÄN SAAN JO KAIKEN MATSKUN SILTÄ.melkein..kokkelit jää saamatta mut en mä kyllä sen kanssa haluiskaan,ulkonäöllisesti mister S ei ole yhtään mun tyylinen.Mä en ole muuten ikinä uskonut siihen että mies ja nainen voi olla kavereita ilman että toisella ei olis mitään vahvempia tunteita toista kohtaan.tarkoittanee myös sitä että ne eivät halua panna toisiansa jos kerran kavereita ollaan.eli jos se en ole tässä tapauksessa minä niin sen on oltava mister S :) thats it!

 

ps.fuckbodyt on muuten jees!!