Ei helevetti..nyt kun rupesin pohtimaan kaikkia miehiä ja selasin facen etusivua niin silmään osui eräs mies-pettymys.Kyllä vain,todellinen pettymys.Toisaalta ei taaskaan mitään uutta miehiltä että ne on kusipäitä tai että ne osaa näytellä roolinsa hemmetin hyvin.

Tää kyseinen mies-pettymys tuli tutuksi netissä ja siitä päästiin sitten meseen(vihaan muuten mesettämistä) ja siitä puhelinnumeroon ja sitten päätettiin jo tavata.Se tulikin sitten samaisen viikon perjantaina ja lähti sunnuntaina.Ensimmäisen 10 minuutin aikana se tuli ja otti mua takaapäin kiinni samalla kun sen kädet vaelteli mun etupuolella..se käyttäyty heti kuin olis jo mun mies.Istuttiin sylikkäin ja en muista missä välissä se meni panemisen puolelle..se oli aika..hyvä.Ja tää mies oli erittääääin hyvännäkönen puhumattakaan sen kropasta.Lyhyesti tumma ja tulinen.Se vaikutti koko ajan vähän salaperäseltä.Sunnuntaina rupes tuntuu et kaikki ei oo ihan kohdallaan.Se oli tullut kivasti sinä viikonloppuna kun mulla oli 20.v bileet lauantaina.Se ei mitenkään meinannu suostua tulemaan sinne kun se oli vähän flunssassakin,jätin pari särkylääkettä mikron päälle..no se jäi sit ensin mun luo ja lupas tulla myöhemmin sen jälkeen kun on käyny summer upissa..sit se lähettää viestin et joo hänellä nousee kuume et ei pysty lähtee mihinkää-ei ees sinne summer uppiin.sanoin että otitko jo ne särkylääkkeet-juu otti eikä ollu helpottanu yhtään.

Kun tulin 2 aikaan yöllä himaan,se makas muka nukkuvinaan sohvalla.huomasin heti et ei se oikeesti nuku.no menin siihen kyöhnäämään ja se muka sitten heräs.sit se sano että ootpas sä kaunis..hah,no joo..kokeilin sen ottaa OHO,EI KUUMETTA.sanoin että eihä sun otta oo yhtää lämmin..joo se on laskenu ja nyt on jo parempi olo,mut en mä enää viittiny tulla mihinkää..MUAHAHHAHAAAA!jea right-vittu mikä kusettaja.En nostanu meteliä vaan mentiin sänkyyn.Mä laitoin vähän musiikkia ja tottai kai olin iloisella tuulella ja lauloin yms.Mies rupes muka niin kiusaamaan mua suutelemalla mua vatsaan ja menemällä alespäin..mitä se oli tehny koko viikonlopun,sanoin että sä et saa mua nyt kiusattuu et yritä vaa,ja jatkoin vain lantion heiluttelua musiikin tahdissa.Ihan salamana jätkä nous ylös ja meni olkkariin sohvalle.jäin sängylle makaamaan ja hymyilin yksikseni,aattelin vaan et ihan oikein sille.jonkun ajan päästä pysäytin musiikin ja menin olkkarin ovelle nojaamaan kädet puuskassa,ja sanoin vittumaisesti että siinäkö meinasit nukkua..vastas vaan että soitatko enää musiikkia..jolloin jatkoin samaan sävyyn että vittu kuuletko sä sieltä musiikkia?mies nous ylös ja sano että hyvä sit voin tulla takasin..käveli mun ohi ja mä päätin heittäytyä oikein ärsyttäväks.menin olkkarin nojatuoliin istumaan.-No tuutko sä?en  sanonut mitään..kysyi uudestaan ja päätin hetken päästä mennä sinne,mutta käänsin vaan kyljen.vitutti tollanen..ensin valehdellaan ja sitten kun ei palvota herra pettymystä niin vedetään herneet nenään,vaikka mä olin vaan ilosella tuulella synttärien johdosta.vittu mikä vammanen.itseänsä täynnä oleva paska.jossai vaiheessa mä lepyin ja nukuin sen kainalossa.aamulla oltiin ihan normaaleja.huomasin mikron päällä kaksi särkylääkkeen näköistä pilleriä,en ollut ihan varma oliko ne niitä samoja mitkä mä laitoin siihen edellisenä iltana vai oliko ne jotain elukoitten matolääkkeitä,mitkä oli pyöriny siinä jonkun aikaa.kysyin epätietoisena et mitä nää on?mies siihen et en minä tiedä ja hetken päästä se söi ne kun sitä särki päähän :D joo o..tais olla ihan ne eiliset särkylääkkeet KUN EI SILLÄ OLE OLLUTKAAN MITÄÄN KUUMETTA!!ei ihan ehitty panemaan kun sen kaveri tuli hakemaan sen.se sano että tulee ehkä seuraava viikonloppuna uudestaan ja hyvä kun ei ollut vihille jo viemässä mua.Kumma juttu en saakkaan sitä enää kiinni vaikka oltiin joka päivä edellisellä viikolla puhuttu puhelimessa.se keksi aina kaikennäkösiä syitä niinku esimerkiks sen et sen sisko joutu sairaalaan kun se loukkas selkänsä rantsussa..sit ku se ei taas vastannu monen tunnin päästä puhelimeen soitin ja se lähettää viestin,oon vieläkin täällä sairaalassa,soitan sulle myöhemmin muru.15 minuuttia tästä viestistä herra kirjautuu kuvakkeeseen..HAHAHAAA...kumma juttu.joo..olin saanut tarpeekseni enkä enää ottanu yhteyttä tähän urpoon.

Tästä menee se joku viikko pari niin luen sen facebook tilapäivityksestä että se on saanut tietää syntymättömän lapsensa sukupuolen.juu ja kommenteista selviää että se on tienny tästä raskaudesta koko ajan ja raskaus oli tosi pitkällä.ELI sillä on tyttöystävä raskaana.hienoa.

Pisti niin paljon vihaksi että teki mieli kirjottaa siihen päivitykseen että ai katos hassu juttu kun sä kävit just pari viikkoo sitte täällä mua panemassa ja vannomassa ummet ja lammet :DD mutta,koska en ole niin lapsellinen niin en viitsinyt.Tässä näemme taas että ne miehetkin on välillä niin kieroja kusipäitä että ei mitään rajaa.