Taas jälleen kerran oon onnistuneesti onnistunut sekoittamaan täysin mun unitymin..näinhän se on mennyt ties kuinka monta vuotta.Ihme ettei sairaaks oo jo tullut tästä älyttömästä valvomisesta.Joo ja töihin muuten puol 7.Hyvä homma,äitihän meinaan kysy multa monta kertaa niin lähetkö,ootko varma sit kans?No kyllä kyllä-JOO ja mites se nyt menikää taas.Siivoomaan,ah niin ihanaa hommaa.Pakko mennä tekee rahaa kun ei taas oo penniikää rahaa tullu vaikka olis pitäny.Sellanen nälkälakko ollut täs jo 5 päivää,ei siinä mitää muttaku kaapissa ei oo ku makaroonia ja oon dieetillä missä ei saa syödä makaroonia,riisiä,perunaa eikä leipää.mmm..että nyt on sitten muutamaan otteeseen rikottu tätä sääntöä kun ei oo ollu valinnanvaraa ruuan kanssa.Oon pitkästä aikaa kokeillu taas kaikki konstit..vieny pullot,ottanu KAIKKI kymmensenttiset ja siitä isommat kolikot possusta,käyny kaverilla syömässä,lainannu 10€ ns. työkaverilta.

että sellasta..asiaan..päätin nyt sitten ruveta kirjottamaan blogia,oon sellanen haaveilija ja tykkään kirjotella kaikennäkösiä juttuja niin miksei niin että ihmisten ei tarvii maksaa penniä mun ajatuksista,vaan voi lukea täältä.Tosin kaikki mitä tänne tulee niin tuskin monikaan haluaa tietää puoliakaan :D sen näkee sitten kun tämä käyntiin lähtee tästä.pikkasen on tässä kompuroimista vielä,tää tulee kuitenkin vaan koko maailman luettavaks,ei paineita.

Saan useinkin yöllä netissä surffaillessa monia ideoita,usein miten huonoja enkä ikinä opi niistä..nyt oon tässä surffaillu RekkuRescuen sivuilla.Siellä on niin upeita koiria kotia vailla että ensimmäisenä lähtis mulle ainaki se 10 koiraa.Okei oon haaveillu toisesta koirasta tässä jonkin aikaa..eli siitä asti ku sain ensimmäisen.Onneks noista koirista suurin osa on Tallinnassa ja ne pitää hakea sieltä niin ei iha heti tuu lähettyy..ja ei sen puolee ole kyllä vielä niitä rahojakaan.Taas sama toive putkahtaa mieleen;Oispa mulla rikas mies...vaanpa ei ole.Mistä puheenollen,ystäväni juuri muuttaa englantiin miljonääri-miehensä luo.Reilua eikö vain?:)