Luin tossa yhtä blogia missä oli kirjoitettu neitsyyden menettämisestä..hmm...harmistuin todella.Koska mua on aina harmittanu se koko juttu kun se meni niin miten meni.Itse asiassa vasta pari minuuttia sitten tajusin että hitto..onko oikeesti niin että muakin oltas painostettu siihen..nimittäin oltiin sen jätkän kanssa bileissä,itse olin selvinpäin.olin alkanut "seurustelemaan" vasta sen pojan kanssa,ja se oli vuotta vanhempi sekä kännissä ku käki.Istuin sängyllä sen päällä ja se olis halunnut että otan siltä suihin..menin paniikkiin..olinko ottanut koskaan suihin keltään..NO EN..jotenka,en kehdannut sanoa sitä ja lipsautin suustani että mielummin menetän neitsyyteni kuin otan suihin..sillon sitä ei ymmärtänyt mutta nyt tajuan kaiken..ei poika edes pistänyt hanttiin eikä ajatellut ollenkaan oliko se vähän mun osalta hätänen päätös.Siinä sitten alettiin työn touhuun ja ei ollut OLLENKAAN mistään kohti..kiva kokemus..harmittaa.itse asiassa pyysin että hoitais hommansa nopeemmin..se oli perseestä.sit ku hommat oli hoidettu,niin ei siinä jääty makoilemaan tai mitään muutakaan,takaisin muiden joukkoon ihan muina muikkuina bilettämään.kuukauden verran poika pyys multa toista kertaa mutta en halunnut,pelkäsin sen olevan yhtä kamalaa.Joten,poika jätti minut.syy ei kuulema ollut mun..joo joo..se kyllästy siihen ku ei saanu multa.Voitte siis hyvinki arvata että olin nuori,juu..ikää oli jumalauta kaikki se 14.v!!!!

Ihan liian nuori,iha väärä paikka,täysin väärä jätkä ja ehdottomasti väärä tapa.Menetin sen siis mahdollisimman surkealla ja typerällä tavalla.

Mulla on aina ollut vähän ongelmana se kun en halua suututtaa tai loukata ihmisiä.Niin en sitten saa tarpeeksi ajoissa turpaani auki.Muutama kerta,eikä ihan muutamakaan riitä kuinka monta kertaa olisin halunnut jättää seksin väliin monen ihmisen kanssa.Ja ne on tapahtunut siksi että en saanut sanottua "ei".Ja vaikka olen saanut sanottuakin niin miehillä on tapana myös jankata että jookoooo..vähän..jooko jooko jooko..tässä vaiheessa turhaudun ja alan pelkäämään tarpeeksi kieltäydyttyäni että kohta se suuttuu..toinen on taas se että mies on omatoimisesti mitään kysymättä,mitään vinkkejä halustani seksiin saamatta alkanut vain valmistautua siihen että nyt pannaan.onpa kiva siinä vaiheessa työntää mies pois siitä ja sanoa että hei en mä halua.hernehän siinä menee nenään tai sit ne suuttuu,sen jälkeen mä oon taas vaivautunu.monikaan ihmisistä jolle olen kertonut ongelmasta,ei ymmärrä."NO MIKSET sä muka voi sanoo ei..?"Vitustako minä tiedän..?oon kai pelkuri tai tietyssä mielessä liian kiltti ja mielyttämishaluinen.Mun horoskoopeissa on lukenu tuhansia kertoja että mua on helppo käyttää hyväkseen ja oon liian sinisilmänen..niin kai sitten..siltä vaikuttaa :P

no tulipa vuodatettua, oli pakko kun tuli siitä luettua ja kaikki palas elävästi mieleen.

no mutta sit toisaalta oon aatellu että ei siinä neitsyyden menettämisessä oo mitään ihmeellistä,siitä on vaan tehty niin hirveen iso juttu..ja niinhän siitä onkin..mutta oikeesti..kyllä se mulle merkitsee nyt kun se on menetetty jo teille tuntemattomille..onneksi tästäkin on jo niin kauan ja hetkeen ei ole tullut tilanteita jolloin olisin halunnut sanoa "ei" ;) ehkä olen aikuistunut..tai sitten en :D

btw.se mies on nykyään iha täys narkki.nykyään pelkkä kyseisen ihmisen ajattelu ällöttää