Eli selvinpäin kaverin synttäreitä juhlimaan kun sil oli pöydät ja kaikki varattuna baarista.en ollut kauaa kun piti jo lähtee vahtimaan neiti T:tä Senssiin.Tulin kuitenkin pikkasen myöhään kun vahinko oli ehtinyt jo tapahtua,ei siitä sen enempää.Pääasia oli että neiti T oli erittäin hyvällä tuulella-yleensä sen ryyppyreissut menee vituiks.Se oli nyt ansainnut pitää hauskaa,joten en ruvennut moralisoimaan sen tekoja.Join muutaman baarissa melko turhaan,en kuitenkaan ehtinyt enää vetää etukenoa päälle.Baari oli ihan täynnä ja kaiken lisäksi täynnä tuttuja.siksi ehkä olikin ihan mukavaa selvinpäinkin.

tutuista puheenollen..eräs kaveripariskunta oli myös juhlimassa yhteisiä synttäreitään,mua eitietenkään kutsuttu..tiedän hyvin että miksi ei.Kyllä se vähä vituttaa että mä olen aina kutsunut ne mutta sitten mua ei voida kutsua..noh,voi voi.Tää mies mister O..pari vuotta sitten takaperin meillä oli mukava seksisuhde..mutta piti mennä tykästymään mister O:hon ja kerroin siitä sille jossain vaiheessa.kaikki muuttu.pelästy ja rupes käyttäytymään oudosti ja oli oli ihan mulkku mun selän takana mut sit kasvotusten se oli koko ajan mun kimpussa, kaikki muutkin sen huomas ja ihmetteli mister O:n toimintaa.mua varsinkin masensi se että tiesin sanatarkkaan mitä kaikkea se on puhunu kun en oo paikalla ja sitten tekee ihan toista.kaverisuhde ajautu hetkeksi karille.mister O oli sanonut että ei halunnut ennen inttiä seurustella..no sitten viiminen viikonloppu baarissa ennen inttiin menoa,menin juttelemaan.oltiin molemmat ihan mielissään siitä että vihdoin ja viimein puhuttiin.ehdotin että se tulis yöks viel kerran ennen ku menee inttiin..no en ihan osannut odottaa vastaukseksi sitä että ei se voi kun sillä tavallaan on juttua yhen tytön kanssa..OHOOOh..ei suostunut kertomaan kuka se oli vaan että kuulema saan sen ajallaan tietää.vai että ajallaan..pyh..sain tietää sen samana iltana kun näin sen kaulailemassa yhteisen tuttumme kanssa.ei mennyt kauhean pitkään niin jo ne seurusteli..olin jälleen kerran pettynyt kun mulle oltiin taas sanottu ettei haluta seurustella ja sitte seuraavan kanssa seurustellaankin.varmaan kolmas kerta jo melkein peräkkäin.no tästä on jo aikaa ja olen jutellut muutamia kertoja täysin rauhassa mister O:n kanssa.se on puhunut aika epäsopivasti mulle jos ajattelee sen kumppania ja kuulema vähän kaipaa niitä aikoja.sekä ollaan myös puhuttu siitä kun se eroaa niin voi olla että ensimmäisenä mister O löytyy mun sängystä.tää sen kumppani tietää siis meijän menneistä ajoista ja vaikka esitetäänki toisillemme iha hyviä kavereita,tiedän että molemmilla on jotain hampaankolossa,siksi en myöskään saanut kutsua synttäreille.monesti mister O on sanonut että on ihan loppu ja kohta tulee ero,ei siis minulle mutta meidän yhteisille kavereille..eroa ei kuitenkaan ole näkynyt.ne muuten meni kihloihinki tona synttäripäivänä..hahah..mutta kuulemma mister O oli purkanut heti kihlauksen ja sanonut ettei haluakkaan :DD näissä miehissä ketkä on ottanut toisen naisen mun sijasta,niistä jokainen on vihjannut haluavansa mua vielä tai vielä joskus,tai että teki virheen..uskomattomia noi miehet...jatketaan..

Neiti T oli mennyt tupakalle ja mä olin lyöttäytynyt hetkeksi parin muun ystävän seuraan.Vihaan nimittäin röökikoppeja.Ystäväni oli hyvin pieni tyttö ja muut bailaajat rynnivät ja tönivät sen yli kuin sitä ei muka huomattaskaan.Hetken tovin kun siinä molemmat manattiin muitten törkeyttä niin astuin itsekkin ystäväni varpaille.Nauroin niin paljon että kummarruin eteen päin ja samaan aikaan sukelsin ystäväni tuoppiin nenänvarsi edellä,kolina vaan kävi.siitähän se vasta riemu synty.seuraus siitä kun menin tallomaan toisen varpaat.nauroimme vatsat kippurassa..ystäväni tokaisi vain että olisin voinut pyytääkkin jos haluan maistaa hänen karpalolonkeroaan..vastasin että ajattelin jos lyön naamani niin kovaa tuoppiin niin ehkä se kimpoaa sieltä mun suuhun..

Pilkku tuli ja tiemme erosivat neiti T:n kanssa.Hyppäsin vanin kyytiin missä mister S oli ihan vaan pikku tuiskeessa.ja kuten tavallista vani pakattiin taas täyteen porukkaa.ärsyttävää porukkaa.vanin takaosasta kuulu vain rokkareitten järeää huutoa;V8!V8 se olla pitää,kuunnelkaa ku V8 sitä ja tätä..johonkin väliin kuulu sitten homo,ota suihin..yms tällästä vitun typerää.

olin kuskin lisäksi ainut selvä.onneksi pääsin kuskin viereen puhumaan jonkun selväjärkisen kanssa.lähettiin heittämään IHAN VITUN KAUAS porukkaa matka kesti jonkun tunnin tai vähän alle yhteen suuntaan.olin siis kello 7 aamulla himassa.lallivanin kyytiin kun hyppää niin ei koskaan pääse heti kotiin eikä koskaan tiedä mihin oikeen joutuu."Lallivani,se mikä ei koskaan vie kotiin" joskus on sanottu :D mister S taas jälleen kerran tuli mun luo yöksi.en mä pystynyt samassa sängyssä edes nukkumaan kun se kärys niin vanhalle viinalle et hyi!ja mä tiedän että se taas pyörii ja hyörii vallaten koko sängyn ja en kestä sitä.menin suosiolla sohvalle nukkumaan ja katselin aamutuimaan..mitäs muutakaan kuin Babar-norsua.kyllä!asiaa.

Nyt mister S on varmaan kuollut makkariin omiin viinahöyryihinsä kun se ei ole vieläkään noussut.en ees halua avata ovea. vähän kyllä vituttaa ainainen ryyppääminen ja baarissa käyminen,alkaa tylsistyttää.miks ei voi olla muka mitään muuta tekemistä viikonloppuisin..plaaah..lapsia en halua.miehen voisin kyllä ottaa tähän pyörimään,kiitos.Jono pystyyn vaan..


...ei näy ketään...