Ei oo tullu oikein juttua tuossa viime aikoina,nyt sykkii sykkii niin on pakko kirjottaa.

Eli en siis pukeutunut miksikään Halloweeninä,tylsää,yeah I know..mut en löytäny kaupast mitää kivaa niin se tyssäs sit siihen,oli mulla peruukki päässä,ja kukaan ei ees tajunnu et se ei ollu mun oma tukka,kaikkien mielestä olin vaa hyvännäkönen :D no olinhan mä ;DD

Ennen kuin kerron tämän jutun niin tässä vähän tausta tietoa: koirani Yuki,on Siperian husky/sakemanni risteytys,ja meillä on ongelma mikä on alkanut vasta jokin aika sitten.Se riemastuu vastaan tulevista koirista niin paljon että se on kuin sätkivä hai ja hyppivä delfiini vaikka sillä on kuonopanta,joten joudun aina ottamaan kuonon alla olevasta remmistä kiinni,vetämään ylös päin itseeni ja joskus myös pitämään toisella kädellä korvasta tai päästä kiinni kun koira lähestyy...

jotenka,koira tuli tänään vastaan ja tuttuun tapaan Yuki pomppi tasajalkaa eteen päin ja riehu.kohtaus kohdalla olin jo ottanut hihnasta kiinni ja yuki riuhto päätänsä hyvin kovaa irti,siinä onnistumatta.kun vihdoin koira oli mennyt ohi ja Yuki hiukan rauhoittunut,silitin takin kauluksesta kuikkivaa valkoista kissanpentuani minkä olin ottanut kävelymatkalle mukaan.Pimeässä huomasin kuitenkin hyvin valkoiseen turkkiin tulleen tahran joka tuli minun kädestäni.kyllä,riuhtomisen voimasta käteni oli auennut niin pahasti että se vuosi verta todella paljon,nimittäin minullehan ei koira voimien mittelyssä pärjää,pystyn pitämään koiraani helposti.. mutta olin kotiin tullessa niin raivoissani että olisin voinut lyödä koiraa nyrkillä päähän,mutta kun en sitä kuitenkaan tehnyt niin muuta purkamiskeinoa ei ollut kuin purskahtaa itkuun.

Olen siis lopen kyllästynyt tähän touhuun kun muuten niin ahneelle koiralleni ei auta vaikka heiluttelisin nakkipakettia sen nenän edessä,niin se toinen koira vie huomion.Koirani on tosin vasta 10 kuukautinen.kokeilin nakkia,se autto pariksi sekunniksi mutta se on niin innoissaan että ei vain yksinkertaisesti pysty keskittymään..huoh..Ceasar Millan,where you are?HELP ME!