elikkäs..hah..näin unta Narutosta..se on siis anime-sarja.

1.uni:

Maailma oli kuihtunutu ja joka paikassa oli vain hiekkaa siksi kun sinne oli iskenyt virus mikä muutti tietysti ihmiset zombeiksi,zombit olivat poissa mutta silloin tällöin saattoi löytyä jostain yksi tai kaksi.Minä olin välillä Rock Lee ja suurimmaksi osaksi Sakura :D EI HITTO KU NAURATTAA NÄÄ HAHMOT.Me istuttiin minä Sakura,Sasuke ja Ino jossain pyöreän ison rakennuksen terassilla.mitään muuta liikennettä ei näkynyt.sitten me löydettiin kasvi maasta ja se piti viedä kasvamaan salaiseen laboratorioon.tässä välissä Rock Lee ilmestyy paikalle(narutossa lee on ihastunut sakuraan) ja alkaa taistella sasuken kanssa sakurasta.tässä välissä minä olen muuttunut Leeksi.muksiminen loppuu ja lähdetään viemään ihan viereiseen rakennukseen kasvia joka on sakuralla.taas hyppään sakuraksi.minä aukaisen ketjuilla lukkoon laitetun oven.kun menemme sisään,edessämme näkyy liukuportaat ja sivuilla VAATEKAUPPAA.se on kato kulissia ettei zombit tajuaisi että labra on siellä :D menemme portaat ylös ja yläpuolelta se näytti vähän kärkkäiseltä mutta vaan pienemmältä.kävelemme jonkun matkaa ja sitten menemme pukukopin näköisestä kolosta jossa on isot tummat verhot.tadaa labra on siinä.huoneessa menee keskellä hirveä määrä pieniä häkkejä missä on paljon heinää ja vihreää kasvia(kumma juttu kun kasvit ovat sukupuuttoon kuolleita ja sitten niitä on läjäpäin tyhjissä eläinhäkeissä..)mun täytyy sukeltaa johonki metalliseen altaaseen jossa kukkii kaksi kukkaa pohjalla..istutan kukan sinne altaan pohjaan ja nousen ylös-tällä välin kaikki ovat hävinneet johonki ja on aivan hiljaista.ei näy edes minun kolmea kissaani ja inon pupua jotka ovat jossain välissä muka tulleet mukaan uneen.nousen varovasti ylös ja sitten Ino käveleekin minua vastaan.löydän kissani ja muutkin kaverit pian.mutta sitten häkkien päälle hyppää inon pupu jolla on punaiset zombi silmät.pelkäämme kuollaksemme.pupu oli saanut viruksen jostain kauhasta missä oli zombi rippeitä :D käsken muiden ottaa kissani ja juoksemme ulos rakennuksesta...sitten herään hetkeksi ja en päässyt enää uneen takaisin :D uuuu pelottava zombipupu..khihhih..liikaa elokuvia.

 

2.uni:

oli sellainen että jossain pienessä trendikkäässä ostoskeskuksen baarissa pidettiin laulukilpailu vähä niinku Idols-olin ollut kisassa jo kauan mukana.odotin omaa vuoroani samalla ryypäten T.A.T.U:n tyttöjen kanssa samassa pöydässä.jossain välissä alamme tanssia sohvilla ja hinkata myös itseämme tankoihin ja toisiimme.suutelemme myös toisiamme.jep,sitten menen sen toisen kanssa tilaamaan juotavaa ja se ostaa meille molemmille snapsit mitkä maksaa 20e kipale.samalla tiskille tulee joku mies kuka tarjoaa meille drinkit ja baileys snapsit.emme kuitenkaan noteeraa tämän jälkeen miestä vaan kiitämme juomista ja menemme omaan pöytään jatkamaan showta.sitten tulee minun vuoroni laulaa.jonkun ihmeen takia asuni on muuttunut seksikkäästä asusta mustiin lökähousuihin,mustaan lempi huppariini ja hiukseni ovat rumat ja kiinni ponnarilla.en muista juuri nyt minkä biisin lauloin mutta se ei mennyt hyvin.T.A.T.Un tytöt lähtevät ja minä jään seuraamaan muita esityksiä lavan eteen.BB-Petri on myös yksi laulajista,tosin tajusin vasta aamulla että se oli BB:stä.en edes seuraa ohjelmaa.hänen vuoronsa tulee ja hän tarvitsee jonkun tytön esitykseen tanssimaan hänen kanssaan...sitten joku vaan laskee entten tentten..ja se osuu minuun.menen sitten hupparissa ja lökäreissä tyylikkäästi liiviin ja ruutupaitaan puketuneen petrin kanssa hyppimään lavalle.esitin jotain naista kenet petri haluaa takaisin ja koreografia näytti siltä kuin sitä oltaisiin hiomassa vasta.petri keskittyi niin minun jahtaamiseeni lavalla että unohti välillä laulaa jolloin taustalla soi vaan oikea versio biisistä..jotain whitney houstonia sieltä tuli..:D sen esityksen jälkeen lähdin yhtämatkaa erään ystäväni kanssa ja kysyin häneltä kyytiä kotipaikkani lähelle.sitten yht äkkiä sain ilmoituksen että sellainen laite on keksitty millä pystyy haudatun jämistä kloonaamaan/herättämään henkiin/kokoamaan ihmisen.menin sellaisen koneen luo ja olin saanut jostain heti käsiini kuolleen miesystäväni rippeet johonkin purnukkaan.ripottelin ne koneeseen ja kone rakensi mieheni uudestaan..mieheni tuli ulos koneesta ja itkin.sitten PERKELE ystäväni soitti ja herätti minut tästä unesta.vitutti ihan sikana.

kerron joskus myöhemmin tästä kuolleesta miehestäni,nimittäin mieheni on tosielämässänikin kuollut pari vuotta sitten.

3.uni

joku jengi yritti tulla ryöstää mun kodista kaikki arvotavarat ku ne luuli että en oo kotona.olin just sitä ennen kattonu mun puhelimen numeroita et kelle soittas näin aamuyöstä kun pelottaa olla yksin.en ehtiny soittaa kellekkää ku näin auton valojen osuvan mun ikkunaan ja  verhon läpi ne tyypit ja kuulin niitten puheen..pelkäsin iha sairaana ja sit yht äkkiä sain kontrollin itestäni ja soitin poliisille.poliisit ehtis tulla ennen ku rikolliset pääs sisälle.

tää uni tuli iha salee salkkareista :D