Oli omituinen viikonloppu.Kerronpa siitä vähän..

Perjantaina lähin äitin kanssa siivoushommiin 7 aikoihin.Ennen klo 11 olimme tehneet kaikki hommat ja mentiin käymään isomummilla että se pääsis meijän kans käymää kaupas.Se oli niin hauska reissu.Huomasimme kassalla kuinka sukupolvelta sukupolvelle periytyy rääväsuu ja härskit jutut.Kassalla oli jokin poropeukalo taas ja sillä kesti,onnistun aina valitsemaan sen jonon missä sitten tulee näitä hidastuksia.Äitini tokaisee takana että pierettää ihan helvetisti..jolloin mä edessä että nii ja mulla tulee ehkä kohta paska housuu..totta kai isomummikin sanoi oman osuutensa tokaisten että minulla on ne paskat jo housussa :D nauroimme yhteen ääneen ja puhuimmepa mistä tahansa kirosanoja sateli jokaisen suusta.Tajusin äkkiä että jos joskus hetkellisessä mielenhäiriössä päätänkin tehdä lapsia,niistä tulee myös sellaisia moottoriturpia ja kaunopuheisia kultaisia lapsia niin kuin mekin olemme.

enivei..mummo potkaistiin rollaattoreineen ja kauppakasseineen takaisin kotiin ja siirryimme äiskän kanssa hakemaan sen mies ja mentiin lähibaariin yhille.Sain tietysti äidin miehen avustuksella idean lähteä tänään äitin kanssa juomaan..äiti pisti vastaan..kunnes parin puhelun ja vänkkäämisen jälkeen olin hommannut meille kuskin,juomat ja rahaa sekä suunnitellut illan menon.Eli veimme auton kotipihalle josta kuski haki meidät minun kämpilleni.Join raakana jägermaisteria ja toisessa kädessä pitelin olutta.Äiti tietysti maiskutteli jotain konjakkia tai viskiä?äitin mies pakotettiin tyytymään olueeseen kun sille ei oikein toi viina sovi.Ilta eteni ryypätessä ja 5 tuntia singstaria laulaessa.Isäni soitti että toisi viinapullon nyt meidän zembaloihin.No työvaatteet päällä isukki tulikin käymään eikä tarvinnut äitin nyk.miehen paljoa suostutella niin isu päätti jo lähteä meidän mukaamme baariin.Korkki auki!klo 23 pintaan olimme vakkari baarissa jo..olin todella happy!iskä ja äiskä ENSIMMÄISTÄ kertaa mun kanssa samaa aikaa ryyppäämäs ja jopa baarissa.vielä n.puoli vuotta sitten hei eivät voineet nähdä eikä puhua toisillensa koskaan riidan takia.onnenpäivä siis ja iskä maksoi koko iltani näin lievästi sanoen :D hauskaa oli kunnes äitin mies nuokkui pöydässä ja taluteltiin pihalle baarista.15 minuutin kuluttua myös isäni tetsoni päässä roikotti päätänsä,ja ulooos.Oltiin iskän kans kilpaa vedetty Long Islandeja.Äiti ilmoitti vaihtavansa baaria ja minähän en baaria vaihtanut,mulla oli ihan hauskaa nykyisessä baarissa.jäin siis yksin koska kuskikin meni toiseen baariin ilmeisesti äidin mukana..?ei haitannut minua.tanssin tanssilattian valloittaen sen kokonaan itselleni,eli olin sielläkin yksin :D vessassa joku tyttö nykäisi hihasta ja sanoi että tanssin tosi hyvin..en usko vittuilleen koska olen tietoinen siitä että vedän kuin parkettien partaveitsi.

ilta läheni loppua ja löysin seuraani ns.entisen mieheni kenen kanssa en seurustellut koska se oli tehny päätöksen "ettei koskaan seurustele" kunnes otti erään toisen naisen minun sijastani ja on nyt seurustellut hänen kanssaan muutaman vuoden.tyypillistä miehiltä.silti joka kerta ku se näkee mut baaris,tulee luuriin viestiä olenko menossa yksin himaan ja voiko hän tulla mukaan jne.Mies on kertonut haluavansa aina mua kun nähdään ja tehneensä virheen kun otti sen toisen naisen..lienee turhaa sanoa olenko ollut mulkku ja pannut tätä vaikka onkin varattu.joka tapauksessa se oli yksin ja lähdettiin yhdessä pois.kuskini tuli noutamaan ja kotiovella autossa muutin mieleni,et en haluukkaan että mies tulee mun luo.miksi edes olin raahannut sitä mukanani,koska mielenkiinto tähän äijään oli nolla!!en ole sen jälkeen kun pääsin miehestä yli,nauttinyt seksistä sen kanssa kertaakaan.ei se vain enää ole sama kuin ennen umpirakastuneena odotti että pääs pehkuihin vaikka olinki vain pillu sille.nyt se menee vähän toisinpäin.olen tavallaan vahingoniloinen koko jutusta..eli mies siis yritti vikistä vastaan että sen ei tarvii ees nukkuu mun kaa samassa sängyssä,antaisin nyt pliiis vaan tulla.ei,ei käy.lähdimme siis kuskin kanssa viemään miestä iha omaan kotiin ja tyhjin käsin tyhjään sänkyyn(joo ne ei ees vieläkään asu yhdessä,niin hyvin niillä menee sen toisen naisen kanssa).Nainen nimittäin on tietoinen tän miehen pettämisestä mutta silti se vain on sen kanssa.joka kerta kun tämä naikkonen sattuu näkemään mut miehensä kanssa samaan aikaan kaupungilla se järjestää jonkun riidan miehen kanssa musta josta sitten kaikki kaverit ovat saaneet kärsiä usein.

No se siitä miehestä,olin päättänyt ottaa kuskin viereeni,ja tiedoksi en ole koskaan tehnyt sen kanssa mitään.mutta se on erittäin rakas ihminen minulle ja sain jopa  tältä kuskilta viime viikonloppuna viestin jossa se kerto välittävänsä musta niin paljon et tappais mun puolesta jos mulle sattuis jotain.oon otettu.Olin karmeassa kännissä ja en saanut nukutuksi samassa sängyssä ja menin sohvalle pötkölleen.Illalla tämä kuski (olkoon vaikka täst edes mister S)lähti ja tuli takaisin hetken päästä.Aiko lähteä vuorostaan ryyppäämään.-"jätän sulle mun auton niin voit vaikka käydä jossain jos haluut..tuun sitten tänne yöks vaikka" tuota,juu..okei..olin taas jälleen kerran otettu,toinen halus olla kiva ja ajatteli vähä muaki,joka makasi sohvalla perse homees.

Tuli sitten lauantai yö klo 4 tai 5.Puhelin soi.."et soittanut eilen.." mitä hittoo kukas tämä nyt sitten on,numero vaan näkyy.ahaa,mister D.Se nyt sitten halus tulla mun luo heti(selvennykseksi niin mulla on tutustumisvaihe menossa tämän herran kanssa,jos joskus tulis jotai vakavaa)Yritin pistää kampoihin mutta mister D oli päättänyt nyt ilmestyä mun luo.sehä kiva..nyt tällä hetkellä olen erittäin vaivautunut koska..mister D on nukahtanut elokuvan katsomisen johdosta sohvalle ja kännissä raahautunut mister S nukkuu mun sängyssä kissat kainalossa.Tuota jäi meinaa munakkaat saamatta erittäin kookkaalta mister D:ltä,Hitsi.Jopa yks mies oli tulossa käymään ennen mister D:tä mutta käskin tulla joku toinen päivä,neljäs mieshän tästä olis vielä puuttunu koko viikonlopusta..hauskempaa sunnuntaita siis kaikille muille!.

                                         ..että sellasta..:)