Juu,kattelin tossa eilen liv-kanavalta sellasta ohjelmaa missä seurataan lähinnä morsiammen hermojen menettämistä sekä kuinka niistä muokkautuu diktaattoreita.Tässä jaksossa yksi morsian istutti n.3-4 ystäväänsä olkkarin sohvalle ja rupesi sättimään jokaista vuoron perään.Yhdelle ystävälleen hän valitti hiuksista;(ystävällä oli lyhyehköt hiukset joissa otsatukka vaalea ja muuten ruskeat hiukset)"mä en halua että sä näytät klovnilta mun häissä,miks sä teit noin sun hiuksilles,noi on iha kauheet!värjää ne."ystävä yritti joka väliin nyökytellä ja hymyillä sekä sanoi monta kertaa että on menossa värjäämään ne.hymy hyytyi jokaiselta ysätävältä hetkessä.Yhden vähän pyöreämmän ystävän hän pyysi toiseen huoneeseen.Morsian kertoi tälle että oot vähän lihonu viime vuodesta kun sovitettiin pukuja.ja en halua että näytät makkarankuorelta jos et mahu kunnolla mekkoon.Joten..kävin ostamassa uuden isomalla koolla.Ajattelin vain sinun parastasi,ette kai te halua rumilta näyttää häissäni enkä minä ainakaan sitä halua.Hyvä ettei kaveri purskahtanu itkuun,naama punotti siihen malliin että joko kohta tulee itku tai sitten tulee muutama valittu sana.No niinhän sieltä sitten rauhalliseen tahtiin tuli suorat sanat mutta morsian ei nähnyt tehneensä mitään väärää.Mikä saa naisten pään noin sekasin..häät??!!Mitä ihmettä..häiden pitäisi olla iloinen asia ja eikä morsian voi ruveta valitsemaan kaasojensa hiusten väriä tai mitään muutakaan  muuttaa mitä toiseen kuuluu.älytöntä.ei se ole enää ystävä jos ei hyväksy sellaisena kuin toinen on.kauhea ihminen.

enivei..mä kattelin äsken voicea..oon saanu digiboxin juuri pari päivää sitten n.3-4kk tauon jälkeen niin kyllä on hienoa katsoa telkkaria kerta kaikkiaan ihmeellistä!niin,voicella  soi musiikkia,kappas vaan ja siellä kun on koko ajan joku ihana ääninen mies laulamassa.Mun mielestä melkein kaikki miehet sais osata laulaa,eikä kaikkien tarvis aina olla julkkiksia,vaan tavalliset miehet vois sitte viedä naisilta jalat alta laulamalla,se ois jotain kaunista^^ Mulla oli joskus mies,tosi hyvä mies..ja vieläkin tulee välillä mietittyä että perhana ku piti mennä sotkemaa kaikki..oltiin kihloissa ja kaikkee ja sit mä vaan halusin tauon..tost noin vaan..no sit me vaa erottii..ILMAN MITÄÄN SYYTÄ.höh..oli typerää.kuitenkin tämä mies osasi soittaa rumpuja.Ja se soitti mulle aina Linkin parkin biisejä..ilman paitaa niitten rumpujen takana.Mun mielestä miehet on seksikkäimmillään sillon kun ne tekee sitä mitä ne parhaiten osaa.Joka kerta kun se soitti mun mielessä ei liikkunu mitään muuta ku seksi.Panetti ihan vietävästi.Sitten yks päivä mun naapuri soitti mulle kitaraa..siin kitaran soitossa on jotain romanttista.itse ihmisestä en ajatellut mitään romanttista mutta se soitto oli kaunista.Eräs mies osaa puhua japania,ja mähän tykkään japanista,oi kyllä!se lähetti mulle aina tekstiviestejä mihin se oli kirjottanu musta tai mulle jotain kaunista ja perässä luki aina suomennos.se sano mua prinsessaks ja muuta kaunista.Olisin voinu marssia sen miehen luo välittömästi.. mut Poriin on aika hemmetinmoinen matka Etelä-Suomesta.btw..puhuin eilen illalla ekaa kertaa sen kanssa puhelimessa..on se sitten niin hyvän kuulonen mies..toisaalta..etsinkö mä kunnollista miestä jos tykkään ns.pahoista pojista..kun ottas ees selkoa omista ajatuksista niin se se vasta olis jotain :)